search

Top-ads

SYAMPU WANITA BERTUDUNG DARI SAFI SHAYLA

By | 3 comments
SYAMPU WANITA BERTUDUNG DARI SAFI SHAYLA | Assamualaikum kepada semua kakak-kakak, makcik-makcik dan adik-adik yang ada rambut. Ops! Sebenarnya tak kisahlah korang bertudung ke tak bertudung ke, asalnya ada rambut mesti nak cuci rambut guna syampu kan? 


Safi Shayla pula ialah jenama syampu khas untuk wanita bertudung dan kandungan syampu ni mengandungi suatu bahan yang penting iaitu Habbatus Sauda, memang elok sangat untuk orang yang rambut gugur. Habbatus Sauda ni membantu memperkuatkan akar rambut tau. Sebab tu kalau pakai syampu Safi Shayla ni rambut dan kulit kepala rasa sejuk je. Kadang-kadang, orang yang tak bertudung pun suka pakai syampu ni. Bukan setakat yang tak bertudung, yang lelaki pun suka pakai syampu Safi Shayla sebab sejuk kepala lepas bersyampu katanya. (kata abah) haha

Kalau korang pakai dengan perapi dia memang lagi lembut giler! Seriously tak tipu sebab liz dah pernah pakai masa 3 tahun lepas dan ada kongsi juga cerita dekat blog lama sebelum kena hacked dengan orang bangang mana tah. Tapi tulah nak pakai perapi ni seketul liz yang malas memang susah la sikit. Jadi sekarang ni Safi Shayla perkenalkan Pek Fleksi. Pek Fleksi ni sesuai untuk 3 keadaan yang berbeza. Contohnya yang pertama korang boleh guna secara terus, kedua korang boleh gunakan sebagai pek isian semula dan ketiga korang boleh guna sebagai pek kembara. Senang giler travel pasni bawa 1 pek macam-macam keadaan boleh guna. 

Harga dekat pasaran sekarang ni RM14.65, bayar 1 harga dan koang boleh guna untuk 3 keadaan. Memang sesuai sangat untuk orang yang sentiasa sibuk tapi nak cantik. Hehe ~ Giler kau perempuan tak nak cantik? Nampak sangat tipunya!

Jeng-jeng selfie 1 kali gambar dengan Pek Fleksi ni dan juga tajaan shawl dari Sugar Scarf. Cantik ke tidok? 


Sekali lagi nak bagitahu ni, kalau korang nak rasai kulit kepala sejuk lepas cuci rambut guna lah Safi Shayla ni sebab kandungan Habbatus Sauda ni memang menyejukkan kulit kepala dan kuatkan akar kulit rambut. Walaupun korang bertudung jangan lupa jaga rambut tu jangan biarkannya gugur pula. 

Facebook

Instagram
https://www.instagram.com/safimalaysia/

Youtube
 Selamat mencuba!

 


Newer Post Older Post Home

3 comments:

  1. Pika pernah try Safi Shayla ni. Wangiiii sampai melekat dekat bantal taw.. Dapat Sugarscarf lagii tuuu.. weewittt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betaul2, dia punya memang tahan lama giler! Hehe First collection sugar scarf hahaha

      Delete
  2. pernah juga pakai safi shayla ni..pakai yang warna biru..

    ReplyDelete

Hi Assalamualaikum Semua. Terima kasih tinggalkan komen.

FOODINK