SHIZENS COLLECTION

30 Oct 2016

SHIZENS COLLECTION | Assalamualaikum Internet Family semua.

Dua minggu lepas liz balik Pahang tau, dan liz bawa balik kotak hadiah dari Shizens ni untuk Mak liz. Liz tahu mak liz dah jarang beli barang-barang makeup sejak liz masuk Universiti. Selalunya memang mak akan pakai apa sahaja yang ada, alasannya tak nak membazir dan banyak lagi keperluan untuk liz yang lebih penting. Tapi sekarang ni kan, anak mak dah habis belajar, dah kerja dan dah nak kahwin pun. Apa yang liz nak dalam kehidupan ni ialah buat mak liz bahagia dan mestilah nak mak liz cantik selalu.


Hari ni pakai Mascara Shizhen, pinjam kejap ye mak. Nak tunjuk demo dekat kawan-kawan blog ni. Heheh ~

Jadi awal bulan baru ni, liz shopping barang dekat Shizhens sebanyak RM200 ke atas dan liz dapat discount code sebanyak RM50.00 & offcourse lah liz nak kongsikan dengan korang semua kejap lagi. Sebelum ni mesti korang dah nampak kan, liz ada kongsi kan code ni dekat Instagram liz. Dah shopping tak?

Barang-barang dekat Shizhens ni memang sesuai sangat untuk semua jenis kategori umur. Shizhens memang terkenal dengan rangkai produk penjagaan kulit jadi memang tak payah nak cerita lebih sangat dah pasal produk tuhari ni. Sebab hari ni kita nak cakap pasal produk makeup dari Shizens pula. 


Beautiful gift box dari Shizhens, ada Ribbon dekat tengah tu memang bertambah-tambah tak sabar mak liz nak buka tu. 




Tadaaa ~ Seperti yang liz kata sebelum ni di laman akaun instagram liz baru ni kan, barang-barang yang liz beli ni semua mengikut keperluan yang liz rasa mak liz perlukan. 





 RM 74.00 
Shizhens Mascara Black - 7G



Brush dia ni memang best! Gebu ja rasanya dan macam ada fiber sekali dekat brush tu jadi tak payah nak tambah other fiber untuk mascara. Guna yang ni je dah lengkap dah lentik okay.




RM 42.00 
Mascara Softening 5 ML

Yang buat standby kalau korang nak hasil bulu mata korang tu lembut. Biasanya kalau kita pakai mascara, bulu mata akan lentik dan keras betul tak? Bagi korang yang nak lentik tapi nampak lembut dan natural boleh lah add on Mascara Softening ni. Cara guna dia ialah : titiskan mascara softening ni pada mascara then korang dah boleh sapu pada bulu mata


RM 95.00
Magnifique Lipstick - Cinnamon Brown

Ini pula benda paling favorite buat cik puan akmar di rumah tu. Lipstick dia la apa lagi.  Lipstick ni sangat-sangat bagus untuk memberi kelembapan pada bibir, dan free dari segala bau wangian. Sekata pada kulit dan sangat-sangat melembap kan bibir. Memang mak liz suka sangat lipstick ni, ada 3 jenis warna yang korang boleh beli nanti. 

Jadi jangan lupa ye korang, shopping dekat www.shizhens.com sekarang juga. Kalau korang nak merasa discount RM50 jangan lupa guna code liz : ESHIZENS22 

Blog: http://beautyliyliz.blogspot.com
Instagram: https://instagram.com/beautyliyliz
Twitter: https://twitter.com/somethingwith92
Email: liylizyusof56@gmail.com 

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.