search

Top-ads

KHASIAT JAMU NENEK UNTUK PELBAGAI PENYAKIT

By | 3 comments
KHASIAT JAMU NENEK UNTUK PELBAGAI PENYAKIT | Assalamaualaikum Internet Family. 

Jom liz cerita pasal Jamu Nenek. Jamu nenek ni boleh diamalkan oleh semua peringkat umur tau, bermula dari usia remaja, anak dara, anak teruna, mak dara, ayah-ayah dan atuk-atuk semua pun boleh lah. Tak da masalah! Sebab khasiat dia macam-macam. Sekarang ni jamu ni semakin femes di seluruh daerah Pahang dan semakin mendapat sambutan di seluruh negeri di Malaysia.

 Antara Jamu Nenek yang ada kini.

Jamu Nenek ni ada banyak kategori, untuk turunkan berat badan ada, untuk yang ada masalah diabetis pun ada. Jamu untuk awek muda pun ada, macam-macam ada. Bagi sesiapa yang belum rezeki dapat zuriat pun boleh cuba jamu ni sebab liz tengok banyak sangat testimoni yang dah berjaya makan jamu nenek ni. Seronok sangat liz baca testimoni-testimoni yang dah berjaya.



Ni testimoni yang dah berjaya dapat zuriat selpas 4 tahun perkahwinan. Alhamudillah, tawakal InsyAllah Allah tunaikan.

Petikan dari : Naima Nawi

D' Azaa Herbs Jamu Nenek
1. ๐Ÿ’ŠJamu Dara & Awet Muda๐Ÿ’Š

๐Ÿ‘‰Khas untuk wanita yang inginkan penjagaan dalaman dan luaran yang seimbang. Sangat berkhasiat utk setiap individu dan berupaya menyelesaikan secara menyeluruh masalah kesihatan dan kecantikan.

๐Ÿ’ŠMerapatkn/mengetatkn faraj
๐Ÿ’ŠMengembalikan permukaan faraj y berpasir(meningkatkn nafsu ketika bersama)
๐Ÿ’ŠMeningkatkan kemutan
๐Ÿ’ŠMengeluarkan kotoran/keputihan/darah beku
๐Ÿ’ŠMerawat mslh kekeringan

2.๐Ÿ’ŠJamu Teruna & Awet Muda๐Ÿ’Š


๐Ÿ‘‰Khas untuk lelaki yang inginkan kesihatan dalaman dan luaran. 
๐Ÿ’Š Meningkatkan tenaga dalaman & luaran
๐Ÿ’ŠMengembalikan kecergasan fizikal minda
๐Ÿ’ŠMenstabilkn hormon kelelakian, memekatkan benih @ kesuburan dan sebagainya.

3.๐Ÿ’ŠJamu Detoks Diet๐Ÿ’Š


๐Ÿ‘‰Utk menurunkan kolestrol, lemak, racun, toksik, air, angin, lendir dalam badan.
๐Ÿ’ŠMembuang lemak yg tidak diingini dlm badan & meninggalkn lemak y optimum bagi tubuh bdn. ๐Ÿ’ŠRasa cergas, ringan, kulit makin berseri dan kurus dgn sekata. Diformulasi dr extrak sena, halia, kunyit, serai, jintan, inai mekah dan pelbagai herb yg bertindak menguruskan badan, mengecilkan badan.
๐Ÿ’ŠMembuang toksin-toksin secara berkala & mengandungi antioksida y tinggi bagi mengekalkn keremajaan kulit & badan

4.๐Ÿ’ŠJamu Zuriat Adam Hawa๐Ÿ’Š


๐Ÿ‘‰1 set 2 botol, diamalkn dgn pasangan. Jika suami tak nak amal, blh ambil 2 botol utk wanita sahaja. ๐Ÿ’ŠSupplemen ini dr pelbagai herb sunah, bunga, ulaman diterapikn dgn ayat Al-Quran khas dan telah dimasak. Tiada pantang, time haid blh ambil dan blh ambil dgn suplemen lain jgk. Walaupun hamil masih blh diamalkan dgn peraturan tertentu.
๐Ÿ’ŠMemekatkn air mani si lelaki bagi menghasilkn sperma y berkualiti utk persenyawaan
๐Ÿ’ŠMeningkatkn nafsu bagi wanita & lelaki
๐Ÿ’ŠMemberi tenage dalaman & luaran

5.๐Ÿ’ŠHerb for Skin๐Ÿ’Š


๐Ÿ‘‰Dapat merawat masalah resdung, jerawat, kulit yg bermasalah kesan resdung, bengkak gatal mata, kerap demam, selsema, batuk, lelah asma.
๐Ÿ’ŠMengatasi mslh keguguran rambut yg membotakkan kepala kesan hama resdung dan lain2.

6.๐Ÿ’ŠJamu Penawar Diabetes๐Ÿ’Š


๐Ÿ‘‰Utk mengawal tekanan darah, gula, mencegah kerosakan organ, mencergaskan dalaman, menyembuh luka kencing manis dan sebagainya.๐Ÿ’ŠDiamalkan secara berterusan utk kesan yg memuaskan.

7.๐ŸŒนSet Pantang Bonda Fatimah๐ŸŒน


๐Ÿ‘‰Rawatan ibu dan anak dalam pantang.
-Jamu Dara & Awet Muda (4 botol)
-Minuman herb
-Mandian ibu
-Mandian kuning anak
-Herb barut
-Masker V (Pucuk Dara)
-Minyak herb anak
๐ŸŒนSabun Sarang Burung๐ŸŒน
๐Ÿ‘‰Mencuci, mencerah, memadatkan wajah, merawat masalah kulit, melembab, meruncingkan wajah dan sebagainya.
๐ŸŒนPucuk Dara๐ŸŒน
- Merapatkan dan menegangkan miss v
- Mengembalikan miss v seperti dara
- Bahagian luar dan dalam faraj kemerah-merahan, daki-daki akan keluar, bibir menjadi pejal, tertutup dan rapat serta ketat terutama kesan beranak
- Kegatalan akan hilang, kering dan selasa, membukit dan tegang.
Sesuai digunakan selalu sebagai rahsia penjagaan di permukaan faraj supaya sentiasa awet muda dan sentiasa nampak dara.
๐ŸŒนHerb Putik๐ŸŒน
๐Ÿ‘‰Di gunakan utk mengecutkan peranakan yg bengkak, mengecutkan fibroid, cyst, ketumbuhan, buasir, luka dalam, haid yg berpanjangan dan sebagainya.
๐Ÿ’ŠBancuh separuh sudu kecil bersama minuman hangat, amal sekali setiap hari. InsyaAllah mujarab dgn izinNya...Amiinn...
๐ŸŒนMandian Aura Puteri 7 Tempayan๐ŸŒน
๐Ÿ‘‰Berasaskan pati bunga menghasilkan bau haruman semerbak dengan hanya 3 hingga 7 titis pada setiap mandian.
๐Ÿ’ŠKhusus untuk wanita yang mengalami masalah wajah kusam tidak berseri, aura bocor, hilang semangat, sentiasa 'moody' dan hubungan suami isteri yang semakin hambar dan bosan.
-------------------------------------
๐ŸƒEktrak daripada tumbuhan segar dari 200 herba terpilih, ulaman, bungaan, bijian dan makanan sunnah yang berterapikan zikruallah serta ayat Al-Quran.
๐ŸŒฟSuplemen ini tidak mengandungi penahan makanan, tiada stroid, tiada sumber haiwan, tiada bahan kimia.


☘Kami menggunakan 100% kepakaran turun temurun utk menjaga mutu dan kualiti setiap kapsul yg anda amalkan. Suplemen ini adalah suplemen yang Naima Nawi masak sebelum di kapsulkan. Herba ni tak panas! Kebanyakkan orang cakap jamu ni panas, tapi specialnya Jamu Nenek ni tak panas, korang kena cuba dulu baru tahu. 

Jadi mana satu masalah yang korang tengah alami sekarang ni? Korang boleh wasap Kak Naima sekarang, InsyAllah kak naima akan consult korang jamu yang mana sesuai.

Korang boleh terus hubungi Kak Naima di : 012-9617872 
FB beliau : Naima Nawi





Newer Post Older Post Home

3 comments:

  1. Replies
    1. Bgs kak, nenek2 kite dl kan amalkan jamu

      Delete
  2. Salam saya ada makan jamu detoks diet...tapi tiba2 jerawat naik mendadak dekat muka adakah normal?

    ReplyDelete

Hi Assalamualaikum Semua. Terima kasih tinggalkan komen.

FOODINK