search

Top-ads

CASING IPHONE 6 MURAH BAWAH RM10

By | 1 comment
CASING IPHONE 6 MURAH BAWAH RM10 | Assalamualaikum beautiful readers . Minggu lepas liz berjalan-jalan mencari kain songket. Tiba-tiba tersinggah dekat 1 kedai yang orang duk sebut-sebut iaitu kedai USTAZ. diTapi kebiasaannya housemate liz duk sebut kedai Ustaz dekat Damansara. 

Liz pula tak pernah pun nak pergi ke sana sebab selalu tak teringat nak ke sana. Kebetulan liz jalan-jalan dekat bangunan Mara Kuala Lumpur sebab nak cari bridal dekat kawasan tu, ternampak la kedai USTAZ ni, masuk la sebab nak cari casing phone. Seriously murah sangat casing dekat kedai USTAZ ni. Tapi mana 1 Ustaz, teringin saya nak berkenalan. Jeng-jeng .. ada yang kena jalan kaki balik Subang nanti. 



RM6 setiap 1. Murah kan? Jadi liz beli jealah 2 casing cukup lah sampai tahun depan. Itu pun berkira-kira lagi nak beli ke tidak. Sayang duit ~ Lalalala ~ Beli la juga kesian Iphone tak tukar baju dah lama sangat.

Details Alamat Kedai Ustaz Kuala Lumpur:



See you in next post. ♥ 
Newer Post Older Post Home

1 comment:

  1. Liz syg.. memang femes kedai Ustaz ni. dkt tempat pika ni pun ada. Kwn pika merata semua tahu kedai Ustaz ni.. Memang murah2..

    ReplyDelete

Hi Assalamualaikum Semua. Terima kasih tinggalkan komen.

FOODINK