KELAS PRODUCT KNOWLEDGE MARY KAY

26 Feb 2018

KELAS PRODUCT KNOWLEDGE MARY KAY | Assalamualaikum semua 💕

Alhamdullilah Sabtu lepas liz selesai hadir kelas 'Product Knowledge' semua pasal Mary Kay. Semakin lama liz kenal Mary Kay semakin yakin liz dengan produk ni dan liz semakin banyak pengetahuan pasal penjagaan kulit. Mulanya liz join Mary Kay sebab untuk ilmu dan kegunaan sendiri je tapi bila dah join Group Sister yang gojes-gojes, liz terpengaruh dengan semangat diorang berusaha untuk mencatikkan setia wajah yang mereka jumpa. 

Liz terharu sangat yang team Angelista Bee berusaha bantu wanita dan consult sungguh-sungguh pasal masalah kulit diorang. Macam tu la liz rasa terpikat dengan Mary Kay bila beauty consultant liz take care pasal skin liz. Dan sekarang pula liz yang semakin semangat nak bantu semua wanita yang ada masalah kulit sama macam liz pernah lalui. Orang yang takda masalah kulit ni kategori kulit tayar. Hahaha ~ lasak, pakai apa tu tak rosak. Tapi kita yang kulit macam senstif ni, tolong lah hati-hati pilih produk.

  
Half team Angelista Bee. Ada ramai lagi sebenarnya tapi diorang buat PK dekat area masing-masing. Ni yang best, bila product knowledge ni akan dibuat di seluruh Malaysia jadi tak da masalah bagi mereka yang diluar Selangor untuk timba ilmu sekali. 


Liz bukan kenal pun diorang ni semua tapi sejak masuk Team Angelista Bee Mary Kay, liz seronok sangat sebab semua sisters dalam team saling membantu. Yang tak cantik pun boleh jadi cantik dan liz bila down tengok kulit sendiri, diorang mesti bagi semangat bagi tips dan suggest product2 Mary Kay mengikut pengalaman diorang. Sebab beauty consultant Mary Kay ni semuanya based on experience kulit masing-masing. Sebab tu liz confident dengan bc Mary Kay. 


Ni sufi, Sales Director untuk team Angelista Bee Mary Kay. Semasa kelas ni, dia cerita I Story dia dalam kerjaya Mary Kay dan juga masalah kulit yang dia alami. Selama 5 tahun dia guna Mary Kay dan tengok la kulit dia sekarang, gilerrrr AWESOME. Sihat berseri dan glowing. Liz tak sabar sangat nak dapat kulit macam ni nanti. 


Orang kata tak kenal maka tak cinta. Liz tak pernah berborak dengan ella, tak pernah bertegur sapa tapi kite selalu nampak dan tersempak masa zaman UITM dulu. Rasa annoying juga dengan dia ni asyik-asyik post pasal Mary Kay je. Tapi lama-lama jatuh cinta bila tengok acne journey ella yang consistent. Tak macam acne journey liz, up and down. Sampai give up jumpa doktor pakar dah. Sebab dah dekat 3 tahun macam kejap okay kejap kiok. Dan mahal pula tu kosnya.

Jadi liz pun Helo helo ella! Ternyata makin jatuh cinta dengan dia, dia ni beauty consultant liz, dia yang bertanggungjawab jaga skin liz. haha gitu ~ Dan macam tu jugala liz bertanggungjawab jadi beauty consultant korang. 


Get ready you alls. Kitorang dah nak start kelas. Dalam kelas ni, kami semua belajar pasal produk-produk Mary Kay. Dan apa lagi yang best dan yakinkan liz jadi Beauty Consultant Mary Kay sebab setiap produk ni ada satisfaction guarantee.  Kalau korang pakai tak sesuai, kite akan gantikan dengan rangkaian set yang lain. Best kan? Kalau korang pakai produk lain, rosak muka, ada dapat ganti rugi tak????? Tak da kan. 

  
Dalam Mary Kay ada team-team tau. Korang boleh pilih mana-mana beauty consultant yang korang suka dan yang terdekat dengan korang. 


Selesai kelas product knowledge dengan 3 Mentor yang hadir hari ni. Ramai kan? Kelas ni kita campur dengan team yang lain juga. Jadi tak hairan korang akan jumpa ramai beauty consultant Mary Kay cuma yang bezakan nya ialah cara consultant tu mengikut ciri-ciri personal tersendiri. 


Bagi yang lelaki... nampak tak , kite sekarang ni ada bc lelaki WOOOOwww sangat. 


Bagi sesiapa nak Helo Helo liz kan, boleh wasap liz tau. Consultation FREE je.
Nak sangat tolong korang. 

010 - 227 6292


Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.