FCC SKINTRENDS HADIAH SEMPENA HARI IBU

1 May 2016

FCC SKINTRENDS HADIAH SEMPENA HARI IBU | Assalamualaikum beautiful 

Dah masuk bulan May, tak lama je lagi kita semua akan menyambut hari ibu sedunia. YaY! Mesti dah biasa dengar nama FCC kan? Liz memang suka giler barang makeup FCC, liz ada buat review juga sebelum pasal lipstick matte dia. PERGH memang awesome gile. Klik sini tau baca sini sini.


Bila teringat hari ibu je liz nak bagitahu ni tak kira muda atau tua korang layak mendapat penghargaan yang terbaik buat diri korang sebab telah menjaga dan memberi sepenuh perhatian dalam mendidik anak-anak. Sebagai anak, liz sedar yang ibu liz semakin meningkat usianya dan kadang-kala disebabkan kesibukkan membesarkan anaknya yang seorang ni dan kerjayanya sebagai usahawan kuih-muih telah membuat beliau lupa akan penjagaan kulit. Tambah-tambah lagi musim panas sekarang ni, liz tengok kulit ibu liz macam kering dan tidak bermaya je.

Jadi liz hadiahkan ibu liz product terbaru penjagaan kulit daripada FCC SKINTRENDS iaitu rangkaian produk rahsia kulit muda dan berseri. Uniknya produk daripada FCC ialah bahan utama yang ingin diketengahkan dalam produk ini ialah ACAI BERRY. Acai Berry mempunyai 7 kebaikkan terhadap kulit seperti:

1. Tinggi dengan Vitamin C, melawan sel kulit rosak, bebas dari radikal yang merosakkan kulit.

2. Tinggi dengan antioksida, Acai Berry membantu menghalang pra-matang usia pada kulit.

3. Memberi kelembapan.

4. Mengekalkan kemudaan wajah kulit berseri.

5. Meningkatkan kadar metabolisem kulit.

6. Memberi kesan kulit yang segar dan bebas dari cela. 

7. Menghalang kekeringan kulit dan garis halus pada kulit.


Antara langkah-langkah penggunaan SKINTRENDS kena lah cukup 3 benda ni. Pertamanya pencuci muka, keduanya toner & ketiganya ialah pelembab krim muka. Benda asas ni penting untuk membuat kulit nampak lebih segar dan bermaya tau lepas tu nampak awek muda tau. Korang tu kadang-kadang asyik nak cantik je jangan la lupa ibu kita pun nak join sama cantik juga.


1.  Cleansing Milk RM49.80 : Untuk menghilangkan kekotoran dan melembutkan lagi kulit muka. Lagipun cleasing daripada susu ni bagus untuk kulit yang kering & sensitif. Cairan dia memang mudah meresap pada kulit, basahkan kulit dengan air dan pam kan pada tapak tangan sebelum gosok ke muka. Lepas tu bilas dengan air mesti korang rasa lembut lepas guna.


2. Toner RM41.30 : Benda ni memang wajib lepas cuci muka tau. Letak dekat kapas lepas tu sapu kan pada keseluruhan muka. Jangan kena mata pula, macam ibu liz dia tersapu dekat mata pula haha ~ dah pedih. Lepas guna dia rasa segar giler! Pergh ~ terus rasa lawa katanya. 


3. Day Cream SPF 15 RM62.50 : Benda last sekali untuk kulit tersayang. Krim ni ringan je, baunya pun menyenangkan. Antioksida dan meningkatkan metabolisem sel kulit, itu yang penting tau. Lepas pakai korang akan rasa kulit semakin memlebap. Ibu cakap sejuk je muka lepas pakai krim ni. 

Rasa berminat tak? Kalau korang masih belum ada set penjagaan kulit yang best. Korang memang kena cuba FCC SKINTRENDS sebab produk ni halal dari Turki Instabul. Tak perlu ragu-ragu okay. 

Dekat mana nak beli? Detail seperti di bawah ini you alls:




Boleh cari mereka di Instagram juga tau : @FCCMALAYSIA

3 comments

  1. Macam best jer ni Liz.. tertarik sebab acai berry tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula first time juga dgr psl acai berry tp ibu liz mg suka la.

      Delete
  2. Menarik botol dia..lawa..macam best je

    ReplyDelete

LEAVE COMMENT HERE.