KIMONO WRAP MURAH DARI ZILAZLOVER OFFICIAL

22 Mar 2016

KIMONO WRAP MURAH DARI ZILAZLOVOER OFFICIAL | Assalamualaikum buat peminat KIMONO. Segala jenis pattern kimono sekarang ni semakin menjadi viral dalam industri fesyen tanah air Malaysia. Korang boleh nampak dekat Instagram dekat Facebook dan juga di tv apabila artis-artis menggayakannya.

Jadi dekat mana kali pertama korang nampak baju yang ala-ala kimono ni? Kalau liz sendiri pula, kali pertama liz tengok blouse ala-ala kimono ni dekat Instagram Sharifah Sakinah semasa majlis perkahwinan beliau, semua bridemaid dia pakai baju ala-ala kimono cuma takda ribbon besar dekat belakang je. Design Kimono berubah-ubah mengikut kreativiti perekanya sendiri. Tetapi konsep kimono tu tetap ada dimana pada baju tersebut pasti akan mempunyai tali untuk di ikat di pinggang si pemakai.


Cantik kan. Nampak santai tapi tetap cantik. Dekat mana nak cari Blouse Kimono yang ada design baru? Ha ~ Korang boleh check dekat ig ZilazloverOfficial. Ada banyak design baru-baru akan di update di sana. Antara contohnya seperti dibawah :

Code Warna : Peach 






Okay boleh follow ig @zilaloverofficial atau wasap 010-2276292 untuk order.

Others Kimono klik here 

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.