REVIEW MATTE LIPSTICK NEW FCC (FARMASI COLOR COSMETIC)

4 Feb 2016

REVIEW MATTE LIPSTICK NEW FCC (FARMASI COLOR COSMETIC) | Assalamualaikum peminat produk FCC semua. Liz rasa liz memang dah semakin jatuh cinta dengan jenama dari negara Turki ni. Produk FCC ialah produk Halal Antarabangsa jadi tidak perlu waswas lagi. 



Gambar dari FFC blogspot.

FCC keluarkan lipstick matte yang baru untuk tahun 2016. Dan liz sangat gembira menjadi antara yang terawal dapat menggunakan nya sebagai lipstick harian di bulan February, memang liz pergi FCC warehouse sales baru-baru ni sebab nak dapatkan lipsticks matte ni. Korang jangan jealous okay. Tunggu sehingga produk ni ada di pasaran dan grab cepat-cepat!


Serious korang memang cantik sangat matte lipstick FCC ni. Keluaran Matte About You ada 5 kod warna iaitu 02 03 09 13 & 14. Korang boleh rujuk warna seperti di atas. Dan liz dah pilih kod warna 14

Hehe dekat tangan liz test 4 warna je sebab lagi sebatang tu kawan liz tengah try kat bibir dia. Lepas tu lupa dah nak try dekat tangan.

Mine is code 14!


Ni yang liz pakai. Best sebab long lasting lepas tu kalau makan ke minum air ke masih ada lagi dekat bibir. Liz bagi 5 bintang. Sebab 1 lagi harganya pun murah baru RM35.00 dan sangat bebaloi dengan kualiti yang diberikan oleh FCC. Barang FCC ni yakin pakai sebab HALAL dari Turki. 

P/s yang selalu email dan drop quest dekat ig tanya skin condition liz tu lah gambar dekat atas. Itulah dia pale skin dengan make up yang minima ke pejabat. Ada lagi dark spot. Wish me free from dark spot okay. I wish you guys too. MuahhXX.

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.