PRINCESS LACE SHAWL BY ZILAZLOVER

27 Oct 2015

PRINCESS LACE SHAWL BY ZILAZLOVER | Assalamaualaikum beautiful ladies and girls. Hari ni liz nak blogging berkenaan Princess Lace Shawl Batch Pertama daripada Zilazlover. Yeah Lace Shawl sekarang ni menjadi trending dalam kalangan model-model dan juga retis-retis muslimah gitu. 


Ada juga yang gunakannya untuk majlis-majlis istimewa seperti pertunangan dan juga majlis perkahwinan. Wajiblah nak nampak cantik elegance dan lain daripada yang lain. Betul tak? Kalau sebelum ni bride maids banyak gunakan Rasha Shawl daripada Zilazlover kini ada pula customer yang mulai berminat untuk mencuba suatu kelainan dengan sponsor bride maids mereka dengan Princess Lace Shawl. Klass kau ! 


Antara warna keluaran pertama Princess Lace Shawl. Dusty Pastel ~


Korang boleh zoom tengok lace nya. Warna 2 tona yang membuat ianya kelihatan lain daripada lace shawl yang lain. Materialnya pula liz gunakan heavy chiffon. Memang best tau!


Kemas terletak dan mudah digayakan. Lace nya di bahagian hujung dan pastinya mudah untuk digayakan buat si pemakai yang nak lilit seperti basic plain shawl yang biasa anda pakai. Dengan adanya lace ni pastinya korang nampak lah lain dari hari biasa walaupun style yang digayakan adalah sama, jangan takut ubah kelainan jenis shawl anda ye. Kerana gaya mampu membuat seharian anda lebih ceria dari biasa.

Detail Princess Lace Shawl:

Material : Heavy Chiffon
Measurement : 2 m x 0.9 m 
Lace : 2 Tone
Price : RM28 / pcs
Promotion for 2 and above : RM25 / pcs 

Berminat nak nego lagi? Okay meh wasap liz : 010 227 6292 

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.