GIVEAWAY DOVE VOLUME NOURISHMENT PENYELESAIAN RAMBUT KERING

24 Oct 2015

GIVEAWAY DOVE VOLUME NOURISHMENT UNTUK  PENYELESAIAN RAMBUT KERING  | Assalamualaikum beautiful ladies and girls. Selalunya liz ceritakan mengenai penjagaan kulit dalam blog ni tapi hari ni liz nak kongsikan pengalaman liz bersama Dove Volume Nourishment daripada Uniliver pula dengan korang semua.

Rambut adalah mahkota yang berharga buat semua wanita di seluruh dunia termasuklah buat wanita yang berhijab.  Ada segelintir daripada wanita yang berhijab berfikir bahawa rambut yang dilitupi hijab tidak memerlukan penjagaan yang rapi. Alasanya mudah "Tiada siapa yang melihat." Jangan! Mohon buang segala rasa negative dalam diri anda dengan serta merta. Habistu dah kahwin nanti takkan nak biarkan suami tengok rambut korang kusut masai dan tidak bermaya? Boleh macam tu? Tak boleh!

Buka hijab bau hapak? Lepas tu kering tak bermaya lebih sedih lagi nipis dan leper? Nak macam tu?  Cuba anda bayangkan wanita yang mengenakan hijab melebihi daripada 8 jam sehari. Pastinya tiada pengudaraan yang baik terhadap rambut akan memberi impak yang tidak sihat buat rambut kita semua. Senang cerita bila buka hijab pasti leper, kalau tak jaga nanti pasti semakin menipis.



Dove Volume Nourishment

Pada pendapat liz rangkaian penjagaan rambut Dove Volume Nourishment yang terdiri daripada Syampu dan Perapi merupakan satu rangkaian ciptaan baru daripada Dove iaitu menggunakan Teknologi Oxyfusion, fomulasinya mengandungi unsur-unsur oksigen. Sememangnya ianya sangat bagus buat wanita yang berhijab. Rumusanya mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera dan hasilnya mampu memberi kelembapan mendalam di samping membuat rambut anda lembut dan meningkat sehingga 95% supaya lebih menawan. Lepas boleh ucapkan selamat tinggal rambut leper dan kering. Dan lagi serononya bila bauan memang sangat wangi dan buat kita rasa lebih bertenaga semasa mengenakan hijab. 



Kiri ialah syampu dan kanan pula ialah perapi rambut. 
Jika dilihat warna syampu Dove Volume Nourishment seperti molekul udara berwarna biru lembut sesuai dengan formulasi tecknologi oxifusion. 

Kalau diri liz sendiri waktu syampu rambut ialah waktu memangkin idea. Cara penggunaannya juga sungguh mudah, basahkan rambut anda dengan air kemudian tuangkan sedikit syambu sebesar duit 50 sen kemudian sapukan pada rambut. Sambil-sambil menyampu rambut, urut-urut kulit kepala kadang-kadang ada je idea datang untuk memajukan lagi perniagaan hijab liz di Zilazlover. Lepas tu boleh bilas dengan air sampai bersih kemudia gunakan pula perapi rambut volume and nourishing. Biarkan lebih kurang 3-5 minit kemudian boleh bilas dengan air. Lepastu confirmmm lah rambut rasa lembut dan wangi giler. Jangan lupa keringkan rambut elok-elok ye. Jadi nasihat liz jangan abaikan penjagaan rambut korang semua. Syampu rambut dan membelai rambut ni boleh dapat ketenangan dan idea. Haaa kan best macam tu. 



Balloon ni juga seperti simbolik terhadap produk baru Dove Volume Nourishment iaitu formulasi molekul-molekul udara. 

Jadi apakata korang join Give Away yang liz anjurkan dalam blog liz hari ni. Jawab 2 soalan yang mudah berkenaan Dove Volume & Nourishment kemudian kita boleh sama-sama berkongsi pengalaman memiliki rambut yang menawan setiap hari walaupun kita berhijab. Produk Dove bernilai RM100 untuk korang yang jawab betul. Seronok kan? 




Jemput join. 
Liz nak bagi Hamper Dove Worth RM100 untuk 5 orang yang jawab betul.

Soalannya :

1. Berapakah nilai % yang boleh dirasai selepas menggunakan Dove Volume & Nourishment berbanding rambut yang leper selepas anda membuka hijab?

2. Bagaimanakah ' Oxyfusion Technology ' berfungsi?

Sila berikan jawapan sekali nama penuh dan juga email anda di bawah ruangan komen GA blogspot ini. Perhatian dear girls GA ni berlangsung sehingga 31 hb October 2015. Nama pemenang pula akan di umumkan di dalam blogspot GA ini selepas 7 hari berlangsung. Jadi rajin-rajin tau semak selepas tarikh tutup GA dan jangan lupa follow liz di Instagram.

Selamat maju jaya buat semua kesayangan liz.

Taniah kepada pemenang
1. Julia Johari
2. Nur Amalina Bintin Razali
3. Nurmujahidah Ismail
4. Noorshazillah Bte Md Sani
5. Nooraini Zubir  

Please yang masih belum respond till 6pm sahaja. Then will change the winner.

17 comments

  1. 1) 95%
    2) Teknologi Oxyfusion membuat molekul-molekul udara menyerap kedalam rambut dengan pantas yang menjadikan rambut lebih lembab dari dalam , lebat dan menawan sehingga 95%

    Name : Mama Darwiish
    Email : aiinbaharom86@gmail.com

    ReplyDelete
  2. 1. Berapakah nilai % yang boleh dirasai selepas menggunakan Dove Volume & Nourishment berbanding rambut yang leper selepas anda membuka hijab?

    - Rumusanya mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera dan hasilnya mampu memberi kelembapan mendalam di samping membuat rambut anda lembut dan meningkat sehingga 95% supaya lebih menawan.

    2. Bagaimanakah ' Oxyfusion Technology ' berfungsi?

    - fomulasinya mengandungi unsur-unsur oksigen.

    ReplyDelete
  3. 1. 1. Berapakah nilai % yang boleh dirasai selepas menggunakan Dove Volume & Nourishment berbanding rambut yang leper selepas anda membuka hijab?

    - Rumusanya mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera dan hasilnya mampu memberi kelembapan mendalam di samping membuat rambut anda lembut dan meningkat sehingga 95% supaya lebih menawan.

    2. Bagaimanakah ' Oxyfusion Technology ' berfungsi?

    -fomulasinya mengandungi unsur-unsur oksigen.

    NAMA PENUH : SITI HALIMATUL SAADIAH BINTI MOHD MAZLAN
    EMAIL : emmadiana77@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Azwar join!

    Jawapan pertama: 95%

    Jawapan kedua: "Oxyfusion Technology" berfungsi menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95%* tanpa membuatkan rambut terasa berat.

    p/s: Azwar Syuhada binti Jamil
    email: azwa_gem94@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Jawapan prtama=Dove Volume dan Nourishment dicipta khusu untuk menjadikan rambut kelihatan tebal dan bermaya sehingga 95%.

    Jawapan kedua=Teknologi OXFUSION yang melembutkan rambut tanpa membuatkannya terasa berat,ditambah pula dengan haruman bertenaga serta tekstur yang lembut.

    Nama= Tuan Mohd Osman B.Tuan Ismail
    Email= strokesholics@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Salam dan hi,

    Jawapan :

    1. 95%
    2. Teknologi Oxyfusion yang terkandung dalam rumusan membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera dan hasilnya mampu memberi kelembapan mendalam di samping membuat rambut lebih lembut

    Nama : Hanim Hashim
    Email : wanimira737@gmail.com

    ReplyDelete
  7. jawapan 1 : menjadikan rambut kelihatan tebal dan bermaya sehingga 95%.
    jawapan 2 : berfungsi membuat molekul molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya sehingga 95% tanpa membuatkan rambut terasa berat.

    Nama : Nooraini Zubir
    emel : luvly.purple@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum.......hi liz....kak fidah join yer....
    Jawapan kpd soalan liz... 👇
    1) 95%
    2) Teknologi Oxyfusion berfungsi dn mengandungi unsur-unsur oksigen yg mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dgn kadar segera...hasil nya rambut akan menjadi lembut & menawan.

    Nama: Siti Rafidah Mursidi
    Email: msa_syafiq@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. Jawapan:
    1) 95%
    2) Teknologi Oxyfusion diformulasi mempunyai unsur -unsur oksigen. Rumusanya mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera dan hasilnya mampu memberi kelembapan mendalam di samping membuat rambut anda lembut dan meningkat sehingga 95% supaya lebih menawan.

    Terbaiklah inovasi DOVE!!!

    Nama: Julia Johari
    Email: juliajohari84@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Hai Liz ;)
    Suka follow FB Liz :)
    Nah jawapan:
    1. Berapakah nilai % yang boleh dirasai selepas menggunakan Dove Volume & Nourishment berbanding rambut yang leper selepas anda membuka hijab?

    - meningkat sehingga 95% supaya rambut lebih lembut dan menawan.

    2. Bagaimanakah ' Oxyfusion Technology ' berfungsi?

    Fomulasinya yang mengandungi unsur-unsur oksigen sangat bagus terutamanyabuat wanita yang berhijab dan rumusannya mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera.

    Wel Done Dove & beautyliyliz.blogspot.com!

    Nama:Raiminadhirah Osman
    Emael:raiminadhirah@gmail.com
    /emychester_2604@yahoo.com(FB)

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. 1. Berapakah nilai % yang boleh dirasai selepas menggunakan Dove Volume & Nourishment berbanding rambut yang leper selepas anda membuka hijab?

    Jawapan : 95%

    2. Bagaimanakah ' Oxyfusion Technology ' berfungsi?
    Jawapan : Teknologi Oxyfusion, fomulasinya mengandungi unsur-unsur oksigen.Rumusanya mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera dan hasilnya mampu memberi kelembapan mendalam di samping membuat rambut anda lembut dan meningkat sehingga 95% supaya lebih menawan.

    Name: noorshazillah
    Email: shazillahsani@gmail.com

    ReplyDelete
  13. 1. 95%
    2. teknologi oxyfusion mengandungi unsur-unsur ovygen yang mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera dan hasilnya mampu memberi kelembapan mendalam di samping membuat rambut menjadi lembut dan menawan.

    ReplyDelete
  14. 1) 95%
    2) Teknologi Oxyfusion mempunyai formulasi yang mengandungi unsur-unsur oksigen. Rumusannya mampu membuat molekul-molekul udara menyerap ke dalam rambut dengan segera dan hasilnya mampu memberi kelembapan mendalam di samping membuat rambut lembut dan meningkat sehingga 95% supaya lebih menawan.

    Nama: Lina
    Email: winlyn99@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Jawapan No 1 : Sehingga 95%
    Jawapan No 2 : Teknologi Oxyfusion berfungsi melalui formulasinya iaitu mengandungi gabungan unsur oksigen. Rumusannya menyerap ke dalam rambut dengan segera, memberikan kelembapan mendalam di samping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dan bermaya

    nama :daya idris
    email : nur.hidayah.mohd.idris

    ReplyDelete
  16. Jwpn 1 sehingga 95%
    Jwpn 2 teknologi oxyfusion berfungsi melalui formulasinya iaitu menganfungi gabungan unsur oksigen dimana rumusannya meyerapke dlm rambut dgn sgera memberikan kelembapan mendlam dismping menjadikan rambut kelihatan lebih tebal dn bernaya

    Nama: ayu hassim
    Email: ayuhassim@gmail.com

    ReplyDelete

LEAVE COMMENT HERE.