FOUNDATION NATURAL LOOK DARI ZAYNBEAUTY

6 Jul 2015

FOUNDATION NATURAL LOOK DARI ZAYNBEAUTY | Assalamualaikum beautiful ladies and girls. Di hujung minggu ni liz anbil masa sikit untuk spend masa depan laptop sebab nak kongsi foundation baru yang liz guna baru-baru ni. 
 
Di bulan Ramadhan ni liz tak nak apply make up sangat jadi konsep bulan Ramadhan untuk make up basic liz is Natural Look.  Jadi liz dah jumpa 1 foundation yang memang best giler sebab bila pakai memang nampak natural sangat-sangat.  Macam tak pakai foundation tau tak. Memang feeling natural beauty habis la.
 
 
 
 
Ini ialah set trial 5gm dan harganya cuma RM25 include postage. Murah kan? Boleh siap hanya dalam 5 minit confirm lepas ni bf/tunang atau encik suami tak bising-bising dah sebab tunggu korang lambat bersiap. 
 
Apa yang best foundation ni:
 
1. Tidak berminyak
2. Tidak bercampuk
3. Ikut warna kulit
4. Wudhuk friendly
5. Ringan tapi full coverage
6. Formulated Germany
7. KKM approved
8. Dermatologist recommended
 
 
 
Warna foundation ni boleh in dengan semua jenis tona kulit. Foundation ni boleh meresap cepat ke dalam kulit. Yang penting tidak berminyak.
 
 
Muka liz tanpa sebarang foundation.
 
 
Before
 
 
After
 
 
 
 
Make up yang sangat nipis. Bulan puasa ni make up bersederhana ialah pilihan liz.
Boleh dapatkan foundation Zaynbeauty ni di laman instagram mereka @zaynbeauty_official ataupun wasap mereka di talian ini : 013 227 3646
 
Selamat berpuasa.
 

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.