PERSIAPAN PINDAH RUMAH DAN BILIK BARU

22 May 2015

PERSIAPAN PINDAH RUMAH DAN BILIK BARU | Assalamualaikum beautiful ladies. Minggu yang sangat memenatkan tapi dek semangat tinggi yang menebal dalam diri untuk pindah rumah baru dan bilik baru.  Jadi liz persiapkan diri liz dengan beberapa persiapan untuk menjadikan rumah dan bilik baru liz sama seperti rumah dan bilik sekarang.

Untuk makluman korang semua ladies. Liz akan berhijrah dari Pahang ke Selangor demi career dan future ehemmm. #marriedsoon maybe? Tak mungkin liz nak bawa semua barang dalam bilik pindah sana betul tak? Tapi dalam masa yang sama liz nak bilik baru tersebut sama macam dekat rumah.

Ada banyak bantal. Ada banyak barang-barang craft liz. Ada banyak sampah sarap. Hahahaha. #penyepah Rasa segan pula nak bawa Mr. Teddy bear besar tu nanti roommate fikir apa pula. Saiz Mr. Teddy tu pun dah separuh tilam.  Lepas ni takda katil. Beli tilam je tidur kat bawah. Tiba-tiba muncul perasaan excited bila mak abah suruh liz belajar bedikari. Masak mengemas semua sendiri. Alah nanti sahur siapa nak kejutkan? 

Seperti yang korang tahu liz juga ada felt shop online. Dah dua bulan liz tak ambil tempahan sebab nak tumpu kan perhatian pada business baru liz di ZILAZLOVER. Korang jomlah like page Zilazlover ye ada banyak promosi ada nanti.  Okay jadi bulan ni liz jahit dua biji bantal untuk di bawa ke Selangor. Kiranya buat peneman lah tu peluk-peluk. 

To always remind me : Tanggungjawab untuk kongsikan acne journey liz dengan korang semua dekat sana. Sebenarnya korang juga banyak bagi semangat dekat liz bila korang cerita masalah korang liz cuba untuk jadi kuat dan beri semangat tu dekat korang. Ada yang hantar gambar kulit muka dorang dekat liz. Liz faham sangat apa korang rasa bila keadaan macam tu. Tapi jangan putus semangat InsyAllah boleh pulih. :)




2nd felt pillow yang bertulis beauty liyliz sempena nama blog liz beautyliyliz.blogpsot.com dan simbolik to remind me that every body deserve to be beautiful. I want be beautiful too. You too darling. By the way kalau korang nak tempah felt pillow dengan liz boleh wasap liz 017 9804423 tempahan June akan dibuka pada minggu hadapan. Yey ... jadi buat korang-korang yang asyik dah tanya tu kan. Boleh lah tempah awal-awal sebab dalam sebulan liz selalu terima  4 -6 biji Felt Pillow je. 

Love your face / Love your body / Love your skin
Liyliz Yusof

1 comment

LEAVE COMMENT HERE.