KYRA SHIMMERY SHAWL CLEARANCE STOCK SALES

9 May 2015


KYRA SHIMMERY SHAWL CLEARANCE STOCK SALES | Assalamualaikum beautiful ladies. Pertama sekali liz nak bagitahu semua orang yang ZILAZLOVER telah pun beroperasi lebih kurang sebulan yang lepas. Yey! Alhamdullilah walaupun masih baru dan masih lagi baby perniagaan ni tapi sambutan di kalangan rakan-rakan dan kenalan terdekat sangat memberangsangkan. Terima kasih korang!

Hari ni seperti diwar-warkan di Facebook Page Zilazlover dan juga di Instagram. Kami sedang menghabiskan stock Kyra Shimmery Shawl.  Dalam stock kami masih ada 4 warna yang sedang menanti tuannya daripada 13 warna kesemuanya. Jadi buat anda semua yang inginkan kelainan dengan  memakai Kyra Shimmery Shawl boleh wasap Liz di 017 980 4423.  Kyra Shimmery ni berinspirasi kan daripada penampilan Dato Siti Nurhaliza yang gemar memakai shawl plain yang glitter.  Jadi kami cuba exclusive kan shawl tersebut dengan membuat shimmery shawl instead of glitter shawl.

Anda boleh refer gambaran di bawah. Jom wasap liz :)









Contoh Kyra Shimmery yang liz sendiri pakai.  Seriously memang sangat mudah dibentuk. Korang memang kena cuba dulu sebab korang tak kan jumpa dekat mana-mana tau. Hehe dekat Zilazlover je.  Tinggal 4 warna sahaja lagi jadi Zilazlover buat Clearance Stock ni cepat-cepatlah korang beli.  Wasap liz tau dekat 017 9804423



Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.